Älskling, grillning,slagga, sola!

Jaa i lördags så kom ju älskling på kvällen,
så kolla vi lite film sen gick vi ut och gick lite ;*
på söndagen så åkte vi hem till älsklingen!
När vi kom hem dit så gjorde vi massa saker!
Sen vart det mat och då blev det grillat :)
Jätte gott!

Efter maten körde vi kubb och då var det
jag, victor och emil
mot
Hans föräldrar
dom vann 3 gånger och vi 1 :P

Sen kolla vi på Fenomen,
efter det kolla vi på film :)
och faktiskt efter filmen sov vi ;)

sen vaknade jag 20 över 3 mitt i natten av att hans mobil ringde !
usch vad irriterad jag vart ;(
sen kunde jag inte somna om ;(

aja vi vaknade vid halv 9 ungefär
då gick vi upp och åt frukost.
vid halv 2 åkte jag hem.

Det blev grillat hemma oxå! :)
jag gjorde faktiskt beasås!

jag har bilder som jag ska lägga upp nu ;)

Men nu ska jag dra!
hörs!


Hihi :$ sött :$''



Mums!


3dl vatten sen..


pulver två påsar! sen  blanda resultatet...



sallad :)


såsen när den är klar :)


pommes :)


köttet :)


sista bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!