Handboll! <3

Idag vaknade jag sju
då gjorde jag mig i ordning!
sen åt jag frukost,
efter det gick jag till skolan :)

när jag kom fram hade jag Kemi
och på matten då var putte och henke jätte dumaa ;(: 

Hanna : (räcker upp handen)
Putte: men Hanna vad är det... jaså din hand nu igen!
Henke: hahaha XD
Putte: (glor på Hanna)
Hanna: slutaa :(
Hanna: (räcker upp handen)
Putte och Henke: Men Hanna XD hahah!
Putte sätter fötterna på min bänk
då drar jag bort den då trycker han in mig i vägen!
då trycker jag tbx
Putte:Hahaha coolt BÄNKPREESS!!  hahaha!
Lena ( lärare) : Tyst nu Putte!
du har inte gjort något på hela lektionen!
Hanna,putte,henke: HAHAHAH! XD
Hanna : (får äntligen hjälp)
Lena: vad är 3,9-3,4 ?
Hanna(räknar på fingrarna! )
Hanna: 4! 5!!
Putte henke : HAHAHAXD
Hanna: HAHAH sluta!
Lena vrf skrattar ni för? :P
Putte:Jag skrattar åt Henke XD
Henke: haaha !
Lena: haha okej  ?
Hanna: JAA 0,5!
Lena: bra hanna! fattar du nu ?
Hanna: ja :D
Lena går.
Putte: du fattar inte XD
Hanna:johoo!
putte henke: HAHAHXD
sen slutar vi :)


Hahaha ingen kommer fatta hahah :D


sen hade jag spanska
lunch
so: magnus släppte oss 20 minuter för tidigt för han kolla på fel dag XD
sen hade vi hk: vi hade prov! det gick bra (Y)
vi gjorde tacopaj oxå ! :D
asgott vart det:)

Sen åkte jag hem ;)
när jag kom hem så åt jag jordgubbar!

snart ska jag på träning med damerna! :))
Mums!
Matte ;(
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!