Skolaaaaaaa

Just nu så sitter jag och äter frukost
och om ungefär 45min ska jag ut till bussen -.-'

vaknade iaf tidigt så jag han blogga
och kolla facebook ;)

Idag händer inget specieellt
jag ska bara vara hemma och plugga tror jag :)

Idag har jaga:
Matte-09-10
Klf-10.10-10.30
Hål-10.50-11.50
LUNCH
Engelska-12.30-13.10
Slöjd-13.15-14.40
So-14.45-16.00

sen slutar jag:)

Nu ska jag äta upp min frukost,
och sen ska jag borsta tänderna
och spruta på mig lite parfym!
hörs senare!
:*
en lite ful bild på mig slänger jag in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!