Smile girl smile!

jag var ju  på stan med Åsa idag :)
och jag tänkte köpa en klänning men vart det inte
Jag köpte en cola och en glass :)

sen när vi satt och åt det på en bänk
och då var det några gubbar som satt på en annan bänk
och  dom skratta jätte rooliigt!
tp HEEHEAHAHAH!
jag och Åsa skratta åt dom!

sen gick vi till busstationen och då kom jag på att jag inte tagit ut pengar till bussen!
så jag sprang till en bankomat och det var 10 min innan bussen gick -.-
såå när jag kom fram då skulle jag ta ut 100 kr
men jag hade bara 99 -.-'
så jag sprang tbx till busstionen
och då kom bussen;)
och vi kunde åka med dom gamla biljetterna :D tur (Y)

sen när jag kom hem så satt jag mej vid datan :)
och sen åt jag tortellinilåda :D
Muums!

och sen gick jag ut med Ella :)

och nu har jag chillat
och ska snart krypa ner i sängen och kolla på film ;*

och imorrn får jag äntligen träffa Älskling!<333

Höörs!

Hihi gjorde en smootihe!


Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!