Cirkuuus, Åsa, Film!

Vid halv 5 åkte jag och hämta Åsa :)
Sen åkte vi upp på sstan!
När vi va påväg mot Avestavallen mötte vi Natta & Frida det var länge sedan jag träffa dom :)

Vid halv 6 börja Cirkusen :)
Det var pinsamt i början för det var bara små barn där tp ;)
Men sen var det någon clown som inte var roliig :(
och så var det tp : hästar, Hundar,jonglörer eller ghur det stavas, akrobat elr nått :P
så var det jecko han från talang! :D

Sen kommer jag inte på mera! :)
det var sådär bra:/

Men vid halv8 var det slut och då gick jag och Åsa till coop
och då handla jag choklad! :)
Och det satt en jätte snygg i kassan :blush:
Hahah ;)

Sen kom mamma och hämta oss :)
så skjutsa vi hem Åsa,
så åkte vi hem och åt mat :)

Nu sitter jag här vid datan och kollar lite :)
snart ska jag slå på en bra fiilm vettefan vad det bliiir :)

Bilder kanske ni får senare :)

nej nu ska jag dra!

gooooooooooodbye! ♥


Jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!