Fredag 19/8

 Hahah rubriken skiter vi i :P ( störd)

Aja men jag gick upp vid 7 idag :)
då åt jag frulle, sen klädde jag på mig och sminka mig :)
Vid halv 9 åkte jag till skolan :(
och hade massa trök :P
Fredagar har vi nog dom värsta lektionerna på :)
och vi sluta vid 3 tp :)

då cykla jag hem, när jag kom hem så åt jag mat :)
sen har jag gjort lite Engelska & matte fast vi inte hade läxa ;)
Duktig är jag :D
Sen har jag kollat fb :)

imorgon ska jag och Åsa kolla match på k-vallen, sen bärdet av ner på stan och kanske pikaboooo :)

Nu ska jag tp ta lite kvällis och sätta mig framför tv´n :)

pusssssssssss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!