Kärlek är aldrig lätt..

Gokväll ;)

Idag har jag haft två lektioner najjs!
För vid halv 1 då åkte jag till hedemora och skulle köra lite moppe :thumbup:
Jag var jätte dåliig på att köra sakta ;(
Men det gick bättre i trafiken :) det var skiit kul! :D

Imorgon klockan halv 8 ska jag vara där igen och köra i trafik mera :)
efter det är allt slut då är det bara prov kvar "/ läskiigt!
Måste tp gå upp 6 :(
så ska gå och lägga mig snart ;)

imorgon efter skola åker jag och Åsa upp på stan en snabbis:)
Måste hitta nått till skolfotot en tröja iaf :)

Aja nu ska jag gåå .

Godnatt! ♥


♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!