lalala

Victor åkte hem för en stund sen runt sju nån gång :)
Vi har kollat på Superman returns super bra ;)
Vi åt lite kladdkaka oxå :thumbup:

När vi kom hem hit så var det någon som hade kissat i min säng :( blää!
Så fick tp tvätta alllt!
Så jag ska väl ta och bädda i allt igen. sen ska jag nog ta en dusch sen blir det tv resten av kvällen :)

Imorgon vet jag inte vad som händer men jag kanske ska ta och plugga lite på moppegrejs .
 
Snart börjar ju skolan oxå :( Jag längtar ytterst lite.
Ska bli kul att träffa alla igen iaf :)

Nu ska jag ta och dra :)




"arkivbild"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!