Moppekurs!

Hejsan idag var jag md Victor liite på förmiddagen :)
se vid 5 åkte jag mamma och pappa till Hedemora för jag skulle på moppekurs ! :D

När vi kom dit så mötte jag henke visste inte att han oxå skulle ta där :O
Men iaf vi fick sätta oss i ett rum så gick han igenom massa grejor ;)

Det var från halv 6 till 8 :)

Och sen åkte jag hem och då läste jag lite sidor vi fick i läxa :)
sen nu ska jag slå på en film och sen ska jag sova :)

Imorgon ska jag träffa Åsa & Amanda och lite senare kommer Julia oxå & vi ska sova hos Amanda ruliiigt :D

Och på onsdag igen har jag den andra lektionen i moppe

Men nu ska jag dra vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!