My booooy!

Hello alla underbara!

Idag har jag inte bloggat så mke på dagen för jag har varit lite nuuuurd och spelat pl3 ;)
Men jag ska bättra mig ! idag har det ju inte hänt så mke :)
Jag har läst lite moppegrejs och så har jag ju spelat pl3.

När jag vaknade idag ´hade jag ont i halsen och var jätte täppt i nääsan :( inte kul!
Så då tog jag nå äckel som heter kanjang :P
Fyfan vad det smakar!!
Hoppas min förkyldning bllir bättre så jag slipper "Kanjang" :)

Imorgon ska jag på min tredje lektion i moppe :)
sen har jag ingen mer lektion på hela veckaaan så jag kommer väl tp ha ett årsss läxa :(
Men det känns ändå ganska bra! :thumbup:

Aja nog pratat om moppar nu ;)
Mamma och syster åkte och handla för ett tag sen då bad jag dom köpa pringles! :D
så jag sitter och hoppas på att dom ska komma hem snart!
"blink" ;)

Nu på sommarn har jag vart så onyttig och lat så det finns inte haha! :)

Nej nu ska jag ta och kolla fb :)




bläääääääää!


mmmmm"!! :*


Kommentarer
Postat av: .

Vad är pl3??

2011-08-09 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!