Smileeee!

Hejgullungar!

Idag gick jag faktiskt upp vid 10 !
Då åt jag frulle ,sen satt jag mig vid datan :)
Idag ska jag nog vara med Alexandra :)
Sen händer det inte så mke mera!

Jag ska börja vända på dygnet oxå om ni undrar ;)

Igår förresten jag skrev ju inget på kvällen men det åska såå mke så jag satt inte i internet :)
Iaf igår på moppekursen så prata vi lite om trafikmärken m.m. :)
När lektionen var slut åkte  jag, mamma & syster till lappens och köpte glass :)
sen forvi hemåt..

Nu ska jag gå och sätta på mig kläder och ta på lite smiiink ;) 
Vi hörs väl

Bye! ♥


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!