Vem är du? vem är jag? levande charader

Hej alla söta!
Dagen har spenderats med Alexandra! :)
Vi var ute en stund och smöög på en golfare! XD
Men sen böörja det tp spöregna så då sprang vi hem ;)
Och när vi kom innanör dörren var vi tp as blöta! :(

sedan satt vi oss på verandan och spela geni och jag vann så klart :thumbup:
Men  lite senare kom vi på att vi kunde sova :)
så då packa jag min väska så vi var berädda när Alexs mamma kom :)

Mendans vi vänta på henne spela vi cluedo skiiit kul! :D

Sen åkte vi hem till Alex och då gick vi en sväng med hundarna :)
När vi kom in så åt vi korv med brööd :)
Sen har vi spelat sing star hah :D

Nu sitter vi vid daatan och kollar lite!
snart kanske v ska sätta på en  bra fiilm eler nått :D
Vi hörs väl imorgon!!
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!