Victor Eriksson!<3

När jag kom hem från skolan i dag då åt jag sen åkte jag och tanka..
Efter det gick jag med hundarna sen åkte jag till victor :)

Vid kvart över sju åkte jag hem :(
När jag kom hem då åt jag och nu sitter jag här
mamma smorde nyss in mina axlar med voltaren.. shit vad ont jag har :(

Men nästa vecka på fredag har jag Kemi prov.
Och imorgon har jag träning tror jag kanske ska pröva att träna..
har ju haft /har ont i ryggen och ont i axlarna.
Vi får se. :)

Men nu ska jag dra :))

Vi höres!



Loveu! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!