What the hell.

hejhej

.. imorse åkte jag ju moped :D
skiit kul och jag vart godkänd i körning nu är det bara provet kvar :)
Jag får göra det nästa vecka nångång!

Men efter åkte jag till skolan och då hade jag tp
NO
LUNCH
SPANSKA..
BILD
SVENSKA
15.15 sluta jag :)

då gickjag hem och när jag kom hem då var jag sj hemma :)
då satt jag tp lite vid datan och så såg jag en spindel som var skiit äckliiig!! :(

Men sen har jag ätit :)
Och gjort alla frågor klart på moppesidan ! så nu är det bara och ringa och boka tid! :thumbup:

Men ikväll vettefan vad som händer..
tv som vanliigt säkert.

Sen imorgon blire väl skola. sen MÅSTE jag upp å stan måste ha något till skolfotot :)
och sen blir det träning vid halv 6 i koppar (torsdag)

Men nu ska jag tp gåe ! :)

Höres! ♥


ÅÅÅÅ! längtar som fan tills jkag får börja köra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!