Wiii!

Idag hade jag spanska
sen åkte jag iväg till falun :)
Moppeprov vettni ;)
shiit vad nervis jag var..

Men när jag kom ut var jag GODKÄND!!!!! :D:D
snacka om glad chey här!!

Så jag har åkt runt lite sen Åkte jag till träningen :D

Nu har jag nyss duschat och ska äta snart :)
imorgon blire skola som vanliigt..

Mitt shcema imorgon ser ut sådat:

Profil 09-10
No 10.05-11.25
LUNCH
Spanska 13.15-12.45
Bild 13.20-14.00
Svenska 14.05-15.45
Sen slutar jag :)

Men nu ska jag packa för imorgon och bestäma kläder så
hejsvejs! :D


Kommentarer
Postat av: .

Långt med svenska i 1 timme och 40 minuter :P

2011-08-30 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!