you never alone!

Hejhej!

Idag vaknade jag vid 10 :) 
Eller jag vart snarare väckt :(
Så när jag hade vaknat då så gick vi upp och åt frulle!
sen hoppa vi lite studdsmattan :D
Efter gjorde vi inte så mke
sen vi 12 kom mamma och hämta mig
så när jag kom hem gick jag en sväng med hundarna:)
sen har jag inte gjort så mycket mer :)
ska snart äta,

sen händer det nog inte så mke tror jag
Så idag kanske jag ska ta och plugga lite!

Men imorgon ska jag träffa Åsa! :D
Vi ska cykla upp på stan sedan tänkte vi åka ner till klockarvallen och kolla fotboll! :)
Det blir nog kul!
Ni får säkert bilder imorgon :)

Ikväll ska jag chilla framför datan elr tv´n ;)

Nu ska jag gå!

Gooodbye! ♥


Åsa! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!