2 Underbara ÅR med Victor! ♥

En bild säger mer en 1000 ord & detta är inte bara en bild! ♥












Jag älskar dig så oändligt mycke!
Du är mitt liv, mina dagar mina nätter.
Du är allt jag någonsin önskat, med dig klara jag allt!
Du gör mig stark & lycklig!
Vet inte vad jag ska skriva för känslorna tar över tag.
Vill bara vara med dig hela mitt liv!
17/12 -09 Det datumet kommer jag ALLTID minnas !
Dagen det blev vi ♥♥
att sakna dig en timme är som ett helt fucking liv,
när man är med dig är allt så bra, och tiden flyter förbi,
underbara stunder, som du och jag delar!
jag älskar dig så mycket, det går inte att beskriva,
jag kan inte leva utan dig, jag måste vara med dig,
jag kan inte andas utan dig, jag kan inte gå utan din luft,
varje dag är jag glad att du finns hos mig än,
det känns som att när du kom till mig så hitta jag hem,
kärlek utan gränser, ja kärlek utan ord,
att leva utan dig Victor, då skulle hela min värld rasa,
jag ger dig hela mitt hjärta, allting som du vill ha,
om du mår bra så mår jag bra, om du är glad är jag,
att vi ibland har jobbigt det ska inte få förstöra,
för du är mitt allt, det måste du höra,
jag skriver rad efter rad till dig och vill berätta, hur underbar du är,Och att du är den rätta!
Jag älskar dig idag, imorgon & föralltid! ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!