Direkt du är i närheten så går allt dåliigt!

Hejhej!
Idag var det ju en ganska kort dag, efter som vi hade so,engelska,betygsutdelning sen hem!
Men när jag kom till skolan vid kvart över 8 . Då fick jag ett meddelande om att våran so lektion som var 80 minuter inställd! :@ Kunde ha haft sovmorgon till 10.50 ! fan vad sne jag blir!
Aja så då satt jag i skolan och tröka sönder.. Men senare hade vi engelska.
Sen fick vi gå till KLF och få betygen! Vart ganska stolt över mina betyg! :thumbup:
Men när jag kom hem då åt jag sen åkte vi upp och handla.. Jag träffa icachefen han är sååååååååhääääääääääääääär söt! :love:
Men nu 4 ska jag åka och lämna in min sepe mobil. Sen på vägen hämtar vi Åsa-Linn sen åker vi till Coop och packar kassar -.-"
Trökiigt & pinsamt.. 
Vid 7 slutar vi då åker jag hem och bakar :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!