God jul!

Idag är det julafton! :D 
Vid tre så kolla vi på kalle anka:) 
Efter det åt vi julbord! gott :)
Sen öppna vi julklappar! 

Jag fick: 

  • Tre ansiksmasker
  • 500 kr
  • Tre navelpiercingar
  • En kladender- 2012
  • En till morgonrock ;)
  • En väska
  • Duschkräm & bodylotion
  • Ett par örhängen
  • En parfym
  • En blå klocka
  • En tubhalsduk
  • Första desperatehousewives säsongen
  • En stor tv

Texten över syns inte, så ni får liksom göra det blått;) 
Haha! Aja jätte nöjd med mina julklappar! :D 
Just nu sitter jag i soffan och gör typ inget..  Nu är ju typ julafton över :( 
Som man längtat! 
Men nu ska jag kolla tv:) 

God jul på er sötnosar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!