Right now

Idag har jag varit upp på stan , medmig hem fick jag : Blåa jeans, en stickad tröja, två par trosor :) 
Skulle varit med Victor idag.. men han kunde ju inte.. som vanligt då .. :( Aja sen skrev Putte , så då åkte jag till konsum och skulle ha varit med han , men han kunde inte komma. Så då gick jag hem, Nu sitter jag här och gör som vanligt inget .. Tror jag ska kolla på biologin som jag har varit duktig med att tagit hem :thumbup: 
Skrive säkert mera senare! 
Pusshej! ♥


spola tillbaka tiden? JA TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!