Saker som man har gjort går inte att ändra på, men man kan iaf ångra sig..

Godmorgon alla söta! 
Jag gick upp vid halv 7 och åt frukost, efter frukosten så gjorde jag mig iordning :) 
Vid 8 gick jag ut till bussen och när jag stod där ringde mamma och sa att hon kunde skjutsa mig, så då gick jag hem igen. Så vid kvart i 9 ska jag åka till skolan. 
Dagen börjar med spanska. Efter det har vi hål och sen musik, engelska, no :) 
Nu ska jag kolla fb innan jag åker;) 
Men jag skriver säkert mer ikväll, när jag tar en paus i pluggningen :) 

Hejdåå! // Hanna♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!