sometimes love hurts instead

Gokväll! 
Idag har det varit en vanliig dag, först hade vi gympa och då spelade vi Vollyboll :) På klf:en fyllde vi i nå plankett? 
Den var ganska så konstiig? Men efter hade vi matte, och sen svenska och då sa vår lärare vilka som gick vidare med novellen. Inte jag såklart.. varför skulle jag gå vidare, var ju jätte nöjd med min.. :( Går aldrig vidare.. 
Aja sluta deppa, efter svenskan hade vi so och då sågvi på nån äckelfilm! fyfan vad äcklig den va.. 
Kollade inte så mke ;) 
Men när jag slutade hämtade mamma mig , så när jag kom hem så åt jag, sen har jag pluggat och kollat på julkalendern :) Jag kände att jag var värd en paus och då tog jag chansen att blogga litegrann :)

Imorgon blir det skola, vi har , spanska, typ 2h hål -.-" , sen musik , LUNCH, engelska, no .
Det är morgondagens lektioner. Trökiiga, förutom musiken. 

Men nu ska jag ta och äta lite kvällis, sen ska jag plugga lite mera sen tv :) 
Skriver kanske mera sen :) 

Pussshej // Hanna♥


Haha fiiint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!