Förlåååt!

Dåliig uppgradering...

men imåndags åkte jag & Julia upp på stan och då köpte jag "V" present!
och ett par byxor för 50 kr ^^
Billigt!

Och sen när jag kom hem åkte jag till"v" och sov där sen följde jag med dom ut med båten
och så sov vi på båten och sen på onsdagen när jag kom hem så
böt jag om cykla till träningen!

så det har jag gjort medans jag vart borta!

idag vaknade jag vid 10 vid halv 11 kom mamma in och sa att jag skulle gå upp för vi skulle och  handla :)
så då åt jag frulle och satt på mig kläder och smink!
sen åkte vi till Ica
efter åkte vi hem och när vi packat i allt
så cykla vi till karlfeltsgården och hälsa på syster som sommarjobbar där :thumbup:

efter cykla vi hem och nu har jag suttit vid datan fast jag borde tp vara ute elr packa till D-mark :D
aja

Idag händer inte så mke mer!

Nu ska jag gåååå

hörs!

Veckans snygging!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!