kommentera!

Hej Jag och Julia sov ju igår och idag vakna vi tp halv 1 tror jag ;)
Då åt vi frulle sen gjorde vi inte så mke :)
Lite senare kom vi på att vi kunde äta pizza !

så då cykla vi till Julia och hämta och lämna luite grejer hos henne :)
Hon hämta pengar sen åkte vi till pizzan  och beställde
och när vi fick maten då gjorde jag bort mig :blush:

Turk/servitör: Vsg, smaklig måltid!
Hanna: tack ! jA DSM! :D opps!
Turk/servitör: Haahahah va jag ska inte äta nått ! :D

Hanna & Julia : "Asg"

Pinsamt värre ! :blush:

Aja sen åt vi och efter den stund då så åkte vi till Konsum och köpte lite godis :)
sen har vi tp vart ute och cyklat och tagit kort och hoppatstudsmatta :D

Jag har haft jätte kul!
Ni får llite bilder efter! :)

Men Imorgon vet jag inte vad som händer kanske träffa "v" som kommer hem 5 inatt :*
Nu ska jag hoppa in iduschen sen chilla! :)

vi höres! :love:









Orkar inte lägga in flera nu så seeeeegt ! men ni fick några :thumbup:

Kommentarer
Postat av: åsa-linnnn

sötisar :* puss

2011-07-30 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!