Packar!

Igår lite senare på dagen då ringde alex och fråga om vi skulle träffas så då träffa jag alex ;)
senare bestämde vi att vi skulle tälta så då gjorde vi det :)

När vi vaknade så åt vi frulle sen bada vi i älven :thumbup:
Vid ett åkte "a" hem :)

då äkte jag upp på stan en snabbis!
sen när jag kom hem packa jag till D-mark :)

nyss åt jag och nu sitter jag och lyssnar musik :)

hörs!

Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I can fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
 
Cause everytime we touch, I feel this static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so
I can't let you go.
Want you in my life.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!