Rea rea rea!

Förlåt att jag inte blogga igår men hade så sån huvudvärk så det finns inte! :(

Aja idag gick jag upp vid halv 9 ungefär & vid tio åkte jag och mamma upp till stan
så gick vi till Mr H and Mrs Garmoni för dom hade rea! :)

Björn borg trosor för 20 kr
& Massa mer :)

Jag hitta inget förutom tre björnborg trosor det fanns liksom tre olika färger så jag köpte tre par ;)
& Liksom björn borg trosor kostar ju liksom 199 kr st i vanligt fall och nu 20 kr! :O "Blink"

Idag ska jag nog vila lite sen vet jag inte mer :P

Nyss kom jag hem från en promenad med hundarna :)

Hörs!




rosa!


lila!


Röda!

det var trosorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!