7 dagar!

Jag sov hos Victor iaf! :love:
Du ska veta att det är helt underbart att vakna bredvid dig!
& att du ligger och håller om en! :love:

Vi vaknade vid 11.40 elr jag vaknade ;)
Victor hade tydligen vart vaken sen 10 men han ville inte väcka mig gull!!
han låg ist & höll om mig!
Sen gick vi upp & åt frukost :)
efter det åkte jag hem :(
& nu kom jag nästan nyss hem,
sitter & lyssnar på musiik :)
Idag har jag faktiskt inga planer..
men skriver mer senare :)
Miss you babe!
Jag älskar dig! :love: :love: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!