Bada? :O

Tjabaa!
vaknade vid 11 då gick jag ner & åt frulle :)
syster kom hem inatt oxå! :)
Efter frukosten snacka jag med syster :)

& sen har jag suttit vid datan hela morgonen! ;)

Gabbe & Viictor fråga om jag skulle med till t-sjön & bada!?
Det är väl inte så varmt ute? :O elr?
Aja tror inte jag ska dit
har träning vid 6 & vi skulle dit till 4 & jag ska äta innan så nje :)
Ska nog dra på mig kläder & sminka mig nu :thumbup:

Föresten jag fick godis av Yster! :D
jag som köpte godis igår ;)

nu ska jag dra hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!