Bloggtorka just nu!

Orkar inte men aja!

Idag var alla åttor i utsund och bada och sola m.m
det var väl lite sisådär men hellre det en rutna i en skolbänk! ;)
bada ganska mke!
skööönt!! :)
solbränd på axlarna och ryggen ;)

Vid halv 2 hämta mamsen mej
och då åkte vi och handla!
när vi kom hem så åt jag sen cykla jag upp på stan!
köpte en klänning men nje vet inte.. tror jag ska lämna tbx den! ;(

Sen nu sitter jag vid datan och vid 21.00 blire desperate housewives! :D
Ska strax hoppa in iduschen!

Och imorrn ska vi städa skolan och springa 3,5 km :(
usch men jag slutar tidigare iaf!

så vi hörs!!

//
Hanna!

kommer lite bilder!





:*




HAHAA! XD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!