Forever and always!

Tjabaa!

Ja som sakt jag var ju på stan idag :)
vi gjorde tp inte så mke!
Vi träffa Filippa och Frida E :)
dom satt vi City burger ;)
dom hade pommes så vi matade fåglarna med haha! :D
det var en jätte söt fiskmåsunge som gick runt där :)

Men sen gick vi till kalbergsparken elr vad den heter!
och va lite där
och vid 5 skulle filippa klippa sig så då gick vi till salongen..
och satt där och vänta på henne
och när vi var klara så det börja regna och då gick vi in i nått hus :P

Men vid 6 cykla vi hem och snacka om att man vart blöt! ;)
Och sen åt jag jordgubbar och nu har jag bara suttit vid datan!

Ikväll blir det desperate housevives! :D
och sen vet jag inte..

Imorgon har jag träning
och kanske träffa älskling? :)

Aja nu ska jag dra!

hörs!

// Hanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!