Glad Midsommar! :D

Jag vaknade vid halv sju...
jag låg kvar till halv 8
sen orka jag inte ligga kvar kunde verkligen inte somna om... :(
Men jag gick tp upp & gjorde massa saker
sen gick jag ut med vovarna en sväng :)
Ganska skönt ändå :thumbup:

Vid tolv åkte vi & hämta tårta och köpte jordgubbar! :)
Sen kom martina&fredrik och vid 2-3 åt vi
sen spela vi kubb! :D
och egter det vart det jordgubbar med glass :)
& sen  mer kubb:)
efter ett tag gick vi in och spela lite yatzy :)
för inte så länge sen åkte Martina&Fredrik hem.

då satt jag mig vid datan ;)
Det vartt en lyckad Midsommar! :D
snart ska jag nog upp och kolla sex and the city :thumbup:

och imorgon blir jag 15! :D
och då kommer det folk hit dvs Victor! 
sen skulle han ha sovit här men han hade amatch dagen efter
så han sover ej här :thumbdown:
Men på söndag blir det bio och om v har hemma match så kollar jag antagligen på den ;)
Nu ska jag dra!

Ni får lite efterlägtade bilder från när Jag&Alexandra var :) 








gulliga! :love:


söt!:love:


orkar inte lägga upp nå mer!

ni får en från idag oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!