Godmorgon!










Vaknade nästan nyss!
och jag åt frulle då
det vart cornflake och mjölk ;)

ikväll blire att åka ut till tjärnsjön med Adam, Åsa, Victor och grilla och ha mysiigt!
längtar som´in i ******! :D

Jag och Åsa ska cykla och köpa engångsgrill lite senare :)

Nu ska jag ta på mig kläder och ta på lite smink sen blire ut med gullvovven Elsa!

Vi hämtade Elsa feån falun igår jag och pappa
hon vart operead ionsdags
hon hade livmoderinflamastion :(
stackaren men nu är hon bättre och är hemma!

uppgraderar snart igen!
och fortsätt kommentera!
:D

Pusshej!

// Hanna


sött! utan smink! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!