jaadu :)

Idag var jag med alexandra :)

Jag vaknade vid 11
då åt jag frulle sen så klädde jag på mig & sminka mig!
efter det mötte jag upp Alexandra så gick vi ner till älven & tog massa kort :)
Sen åt vi lite efter det åkte vi ner till stallet då red jag! :D
På Gertie (stavningen kanske är fel)
As kul! :D

Sen cykla vi till Alexandra & då satt vi oss lite vi datan
sen gick vi upp & åt rabarber paj!

efter gick vi till nåttläskiigt hus! ;)
haha!

Efter tp 30 min cykla vi hem igen :)
då såg vi på någon film som hette rouge :)
han inte se klart den men aja ..

Vid halv 8 åkte jag hem & sen åt jag lite sen satt jag mig vid tv &
sitter fortfarande där! :)

Imorgon kväll kommer Victor hit & sover här :)

Nu ska jag & lite coca cola! ! :)

Hejdåå!


fiint!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!