Kladdkaka!

Hejsan!

Tidigare idag åskade jue lite så satt inte vi datan nå men nu :)
Vaknade vid 11 och då gick jag upp och åt frulle ;)
Sen har jag inte gjort så mke mer
träffade inte älsklingen :(
men ska träffa han på fredag.

imorrn vet jag inte vad som händer :)
Men idag hade jag iaf träning men hade ingen skjuts så blev ingen träning heller! :(
Ist bakade jag kladdkaka! :D

och nu har jag nyss ätit toast och sitter nu och äter kladdkaka!
Snart ska jag nog sätta mej vid tv och kolla om det finns nått bra att kolla på  :)

Om 10 dagar fyller jag år! :D
15:D

Tänkte ta moppekort i slutet av agusti för det fanns inte någon kurs tidigare ;(
aja nu ska jag draa!

//

Hanna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!