SOMMARLOV!

Skolavslutning-Fredag:
Nu har jag haft lite bloggtorka men ska försöka blogga nu på sommaren!
Ja igår var det avslutning och vi fick betyg ;)
Och sen gick vi ut :)
och då var det äntligen sommarlov!! :D
På kvällen åkte jag och Julia upp på stan.
det var ganska döött! ...
Men jag snacka lite med Hampus :)

sen vid 11 tp åkte jag hem:)
då satt jag mig vid tv med pappsen! :)
sen gickjag och la mig vid 12 :)


Lördag:
vaknade vid 11 och då åt jag frulle:)
sen gjorde jag inte så mke!
SEnare hjälpte jag pappsen med det sista som skulle fixas med poolen!
Efter vart det mat :)
Hasselbakspotatis, kyckling, och bea! :D

SEN har jag inte gjort så mke
elr jag var på hemma spa! haha!

Men nu sitter jag vid datan och lyssnar på bra musiik och gör om bilder!
Imorrn kommer älsklingen hit och vi ska ha lite myssiigt!
Men nu ska jag fortsätta med det jag inte håller på med! ;)


Bästa tjejorna!
och så såg jag ut på avslutningen!

nu kommer omgjorda bilder!



Älskar dej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!