Svar på tal!







Postat av: Linn/ dinbloggläsare!

Hiss!

kan inte du göra ett videoinlägg ? :)
hur kom du på att börja blogga? :D


SVAR: det var väl gulligt! "din bloggläsare" hihi kul! :D
tack!

1.Jag har tänkt mkt på att göra ett videoinlägg,
men jag har aldrig riktigt vågat ;)
vill inte att det ska bli massa "mm" och sånt!
om ni fattar! :)
kanske gör det nångång får se :)

2. några av mina vänner bloggade (vissa har slutat nu)
och jag tyckte det verka kul och sånt!
så då hjälpte Åsa mig att göra en blogg och jag har haft 4st och
denna blogg är den ända som jag vart riktigt nöjd med faktiskt!! :D

Tack för att du läser och kommenterar min blogg!
fortsättså!

//

Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!