Ben and jerry!

orkar inte blogga så mycket idag ;)
men snart kommer älskling och sover här över natten!

ska strax gå ner och ta in min ben and jerry och sitta och proppa i mig glass
innan han kommer ;)

och föresten jag vill tatuera mig!!

antingen:


den här för det var fint
eller

den hära jag fick ett sånt halsband när jag fyllde 13 och det betyder ganska mycket för mig
det ger mig styrka!
så här är orden för mig

tro: att någon alltid finns där fast jag inte ser den!
hopp:att jag kan alltid lyckas bara jag kämpar för det!
kärlek: att alla har någon som älskar dig!

vet inte varför jag fått den uppfattningen!

aja// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!