boy you make me smile!

Vaknade 20 över 8 -.-'
då gjorde jag mig i ordning
och seen så idag skulle vi med klassen
till ungdomsmotagningen ;)

Vi fick en lapp och en kondom med jordgubbs smak! ;)
haha !

När jag kom hem åt jag mat
och jag fick lov att åka buss hem -.-'
segt!

aja efter maten plugga jag so
jag har prov i so imorrn! :)
sen har jag inge prov på hela veckan!
as nice! :D

Jag ska träffa Virre någon dag !! :*

Men nu ska jag äta lite kvällis
sen plugga lite mer
och efter vid 8 blir det total blackout! :)

Hörs!


kommfermationen!
gulligt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!