Jaduu! kl är 18.42 och jag lever! O_o skulle inte vi dö?

Vaknade upp bredvid Victors mysiga fötter  :*
då kittla jag han under dom så han vaknade :*
vad snäll jag är!

Då åt vi frulle
sen gick vi ut :)
sen gick vi in för det blåste! ;(

han spöa mig  i NHL ska inte säga resultatet ;)

vid halv 1 åkte jag hem och gjorde mig iordning
sen åkte jag till järnvägstationen och åkte buss upp på stan,
och mötte Åsa!
så gick vi och shoppa (Y)
fast jag köpte inget :P

Sen när jag kom hem så var det mat!
grillat!

och sen har jag inte gjort så mycket
jo jag åkte moppe as kul!!
men när jag skulle in på gården så körde jag in i busken!! XD
hahaha ASG!!

men nu sitter jag och lyssnar musiik!
snart ska... nej jag vet inte :P
haha;)

men nu ska jag dra
jo! jag ska duscha!! :)

hörs!// Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!