Du är som luft för mig, Något jag inte kan leva utan.

Hej,Gomiddag,tjaba,shoo,chacha,tja
Eller vad jag nu ska säga. Idag vart jag väckt vid 10 så låga jag och drog mig , sen såklart somnade jag om, och då vaknade jag vid 12 ;) gick ner och åt frulle, sedan gjorde jag mig iordning och så gick jag och mamma med vovvarna Polly & Towa. När jag kom hem dammsög jag :thumbup: 
Och nu är maten precis klar så jag ska väl  ta och äta! Lax,potatis och såååås! :D 

Skriver mera sen! :) 

 
Saknar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!