Du ska veta att du är jätte stark!

Godkväll!

Idag har jag plugga såååååååååhära lite ;)
Sen har jag verkligen städat mitt rum jag plocka ut alla möbler, damsug hela rummet, och sedan så torkade jag golvet/moppa . Efter det ställde jag in alla möblerna på plats ,lite annorlunda från andra gången :)
Sen efter det åt jag. När jag hade ätit så var det handboll
Sverige-Danmark och såklart vann Sverige! :D
När matchen var slut så duscha jag en lång väl behövd skön dusch :)
Och nu ska jag ta och måla mina naglar.
 
Imorgon är det skola som vanligt :) På gympan ska vi göra smålagsspel :(
Men efter skolan så måste jag plugga spanska, sen senare på kvällen ska jag och Åsa-Linn kolla på vår träning :)

Nu ska jag ta och gå :)
Pusssshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!