Duschen

♥Hej! Jag har inte bloggat så mycket idag mer än videon. Men jag sov hos Åsa igår och vi somnade väl cirkus halv 3 :) 
Vaknade först 09.50 sen somna jag om igen och vaknade andra gången 11.09 ungefär:) 
Då starta vi våra datorer och nördade FB ;) Sen gick vi ner och gjorde frukost och tog med den uppoch slog på en film :)
Det vart Rosa the movie, efter det så hämtade ystersyster mig. Så åkte jag hem och då var kl halv3 :) 
När jag kom hem då åt jag mat. Sen lärde jag mams att spela Wordfued :thumbup: så hon och Frida satt och nörda ;) 
Jag har oxå bytt sängkläder och så har jag packat gympaväskan halft . 
Strax ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog att fixa lite, sen tv :)

Så nu ska jag gå, Pussssshej! ♥


Saknar den dagen.. det var sååå mysiiigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!