Känslan av att nästan bränna ner hela huset när man bara ska steka korv .

Hejhej!
Var ett tag sen jag skrev nu :( Men jag vet inte jag har bara inte orkat..
Men idag har jag vart på herr matchen m. Victor! :)
Kom hem för en timme sen ungefär. Nyss skulle jag steka korv men satt vid datan så glömde stekpannan på spisen fullvärme och olja i :thumbup: hörde hur det börja smattra. så jag kvävde mig själv i all rök :(
Så nu får det bli nudlar ist mycket enklare!
Lite senare så ska jag till Åsa och vi ska åka upp och köpa ICAsalladoch sen kolla på film :)
Men nu ska jag ta och äta mina nudlar:)
Hörs!
Egen dator! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har väl inte missat den nya tävlingen?

Enkel gissningstävling med länkningar som priser!

Så skynda in och var med och tävla du med!



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/november/annu-en-tavling.html#comment

2011-11-19 @ 18:15:18
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!