Läskia bilar på kvällen, folk som inte kan hålla kakhålet stängt som måste säga något som är helt onördiigt? Kan det bli värre?

Rubriken vart lite lång, och jag äruppjätte sen :(  och massa.
Jag fick iaf VG på tekniken :D en bra sak typ och det finns en till bra sak jag har en pojkvän som är bäst och som är min som jag älskar mest!♥ 

Idag har jag inte gjort så mke,kollat på tv och vart allmänt lat, saknat Victooooooooor! :( 
Men nu ska jag sova för är riktigt trött.Jagmåste handla julklappar, har handlat några. 
Aja sägger go´natt nu .  


Saknar den dagen såååååååååååååååååååååååååååååååååååhääääääääääääääääääär mycket!! Vi hade så mysiigt på vår lilla sten ♥
Jag älskar dig nu & föralltid! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!