MTG

Hejhej!

Just nu sitter jag och gör inget på praoen så dom sa att jag fick surfa lite om jag ville :)
Jag jobbar iaf från 10 till 18 , och jag får gå tidigare om jag vill men , det var så kul så det vill jag inte ;)
Sa ju att jag inte hade något att göra. Men vi sparar sysslor! :)

Idag har jag prismärkt grejor, jag har hängt upp och ställt ut saker, gått ärende ,fikat och ätit :) 
Det var toppen kul!
Ikväll vet jag inte vad som händer. Ta det lugnt :)

Men nu ska jag draa, skriver när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Victor

Jag koppla gatulyktor

2011-11-15 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!