paradisfallen, platsen där tiden står still.

Hejhej! 

Just nu sitter jag hemma hos Victor. Han håller på med sin träning :/
Så jag hinner blogga lite innnan jag stänger av datan för dagen :) 
Jag har haft lite dåliig uppgradering några dagar.. men jag ska försöka bättra mig :) 
Vi har sett på två filmer Scary movie 3 , Beethoven . Sen har vi bara legat och myst !
Imorgon så ska jag väl vara kvar hä en stund sen far jag hem. och då blir det antagligen duschen när jag kommer hem :)  På eftermiddan ska jag upp till kyrkogården och tända ljus . 

Nu är Victor klar med sin träning så nu ska jag väl ta och mysa ner mig i sängen med han, 
Vi komme nog somna ganska snart eftersom båda är ganska trötta :) 
Så jag säger väl Go´natt för idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!