Rihanna är fett grym!

Hejhej!

Igår åkte ju jag till stkhl :)
På kvällen då åkte vi till Globen :D
Och Rihanna uppträde!!! :D Shiiiiiiiiit vad grym hon är! det bästa jag någonsin set!! :D
Men efter det åkte vi till hotellet och sen somna jag :)
Idag gick vi upp vid halv 9 , då duscha jag :)
Sen gick vi ner och åt frukost, mums! Sen har jag gått på stan resten av dagen.
Vid kvart i 6 gick tåget hem :(  Sen kom jag hem för en timme sen kanske :)
Ganska sköönt att komma hem , så nu ska jag väl kanske åka till ICA och köpa nå gott haha :$ Sen ska jag duscha och sätta på mig mina mjukis kläder! :D
Sen ska jag bara ta det lungt :)

Bilder på grejerna jag köpte och Rihanna konserten  kommer någon annan dag , för jag orkar inte ladda in bilderna just nu ;)

Men vi hörs väl!

Pusssssshej! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!