Varför sover inte jag ..

Jag har kommit på en sak , jag är uppe så sent hela tiden! Jag måste verkliigen börja sova i tid och sånt.
Just nu ligger jag och kollar på sex and the city (som vanliigt) Men jag börjar känna mig hungri. eller jag haar typ ont imagen :(
så jag tänkte gå ner och kolla om vi har nått och äta typ en morot ;)
Snart ska jag sova , för det kommer ju en ny dag imorgon :)
Då har jag massa saker att göra! :

Jag ska duscha
Städa rummet
Plugga
Blogga
Välja kläder för Måndagen
Måla naglar tror ja
sova;)

Det är typ det jag ska göra.

Men nu ska jag gå! Go´natt!


Alla har vi varit små  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!