Åsa-Linn gästbloggar ♥

Hejhejhej! Sitter nu på Hannas säng och har mr bean marathon, dock kollar jag inte speciellt mycket men har sett det ett antal gånger. Hanna mår inte så bra, hon har ont i magen den stackaren, druckit lite mycket.. hallonsoda alltså. Idag vaknade jag cirkus kl 9 tror jag, men låg kvar i sängen riktigt länge tills jag till slut tvingade mig ajälv att gå upp och käka lite frukost eftersom jag höll på att svälta. Sen chillade jag fram till halv 6 ungefär då jag hoppade in i duschen och någon timme senare kom hannis och hämtade mig. Åkte vidare till världens bästa ICA där jag fick lite beslutsångest, kunde nämligen inte bestämma mig för vilken b&j jag skulle ha osv, ovanligt... men det blev ju bra till slut. Fettgott.

Tröttnar inte på denna video, så jävla skön!






♥♥♥♥

Ja, detta var väl trevligt, men som sagt, mr bean är bäst, hanna med för den delen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!