Badhuset imorrn ..

Hejhej!

H
ar haft dåliiiig uppgradering :(
Men nu tänkte jag skriva lite granna :)
Imorgon då ska vi till badhuset med klassen på eftermiddagen :(
Hatar det!  Men vi har iaf sovmorgon (Y)
sen två lektioner sen bad
efter badet ska jag,Älskliing,gabbe,Axel gå upp på stan och äta
och Victor ska bjuda mig!

Och på Tisdag ska mitt lag ha träningsmatch mot pojkarna! :)

Just nu sitter jag och kollar på tv
och har packat badväskan..

Justja en till sak om tisdagen Vi ska på gymnasiemässa hela dagen då :thumbup:
Sen slutar vi ganska så tidigt oxå!

Men nu ska jag draaa!

Pusssshej! ♥


Grym burk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!